- THEEmuze streeft ernaar bestellingen die geplaatst en betaald worden, binnen drie werkdagen te verzenden.
- De verzendkosten zijn afhankelijk van gewicht en inhoud van de bestelling.
- Leveringen vinden plaats op het door de klant bij de bestelling opgegeven adres. THEEmuze kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor fouten die door de klant zijn begaan bij het ingeven van het lever- en/of factuuradres en die aanleiding kunnen geven tot vertragingen bij de levering of de onmogelijkheid om de bestelde producten te leveren.
- THEEmuze levert standaard aan België met bPost en Nederland met Post NL.
- THEEmuze verzend de bestelde producten enkel met ontvangstbewijs. Indien de bestelling keramiek bevat wordt bovenop de verzendkosten een garantie genomen die het pakje, in geval van schade of verlies, beschermt tot een waarde van €500.
- De verzendkosten die van toepassing zijn op de bestelling worden getoond vóór de klant zijn/haar bestelling kan bevestigen.
- Wanneer de bestelling vertrekt bij THEEmuze, ontvangt de klant een email met een traceringscode en een link naar de website van bpost waar het pakket gevolgd kan worden.
- De klant kan zijn/haar bestelling eventueel zelf komen ophalen bij THEEmuze. Hiervoor worden geen extra kosten verrekend. De bestelling wordt de dag zelf of de dag na het plaatsen van de bestelling klaargemaakt voor ophaling. De klant ontvangt een e-mail zodra zijn/haar bestelling klaarstaat. Er wordt een tijdstip voor afhaling afgesproken met een maximum termijn van 2 maanden.
Bestellingen die niet worden afgehaald bij THEEmuze binnen de afgesproken afhaaltermijn of binnen een termijn van 2 maanden, gerekend vanaf het tijdstip van de geplaatste bestelling, vervalt de bestelling en de producten die tot deze bestelling behoren, worden terug eigendom van THEEmuze. Voor deze niet- afgehaalde bestellingen kan geen terugbetaling gevraagd worden.
Kiest de klant ervoor om de bestelde producten alsnog te laten leveren naar een opgegeven adres, worden bijkomende verzendkosten aangerekend in functie van het gewicht, de inhoud van de bestelling en de gekozen leveringsdienst. - Indien een product niet op voorraad is, wordt de klant via e-mail geïnformeerd over een latere leveringsdatum. Indien de klant niet akkoord gaat met de vertraging, kan het bestelde product geannuleerd worden of kan de klant een alternatief product bestellen. Het geannuleerde product wordt terugbetaald of, bij bestelling van een alternatief product, wordt het teveel/te weinig betaalde bedrag teruggestort/bijkomend gefactureerd.
- Indien, in geval van problemen bij de bezorger, de leveringsdatum met 15 werkdagen overschreden wordt, is de klant gehouden THEEmuze hiervan te informeren via e-mail. In dat geval kan de klant zijn bestelling annuleren en stort THEEmuze binnen de 10 werkdagen na het ontvangen van de informatie van niet-levering het betaalde bedrag terug op de rekening die THEEmuze shop van de klant doorgekregen heeft.
- Het is eveneens mogelijk de bestelling te laten leveren in een bpost postpunt of een automaat. De bestelling kan desgewenst ook geleverd worden bij de buren of op een gekozen veilige plek. De klant kan zijn/haar voorkeur doorgeven op bpost.be/mijnvoorkeuren.
- Digitale producten (bv. een geschenkbon) of diensten (bv. een workshop) worden niet verstuurd. De klant krijgt wel bevestiging van zijn/haar bestelling via e-mail.